Yaponiyalik ichimliklar ishlab chiqaruvchi Brewer Sapporo Holdings yangi mahsulot variantlarini yaratish uchun sun'iy intellektdan foydalanishga qaror qildi. Kompaniya IBM Japan bilan yangi lazzatlar uchun 1 trilliondan ortiq kombinatsiyalarni yaratishga qodir bo'lgan sun'iy intellekt tizimini yaratish bo'yicha hamkorlik qildi.
Ta'kidlanganidek, AI yangi mahsulotlarni ishlab chiqish vaqtini ikki baravar kamaytiradi. Bu kompaniyaga yapon alkogolli ichimliklariga bo'lgan tez o'sib borayotgan talabni qondirish imkonini beradi. Yangi ta'mni yaratish uchun avval umumiy tushuncha shakllantiriladi, so'ngra unga tushuntirishlar qo'shiladi — ta'm "nordon" yoki "o'tkir" bo'lishi kerakligini ko'rsatishingiz mumkin. Bundan tashqari, Sapporo-ning 170 ta o'tgan mahsulotlaridan birini ma'lumotnoma sifatida ko'rsatish mumkin. Natijada, AI oldingi 1200 ta retsept va 700 ta ingredient asosida soniyalarda 100 ta mumkin bo'lgan mahsulot formulalarini yaratadi. Shuningdek, ilova lazzatlarni asl tavsifga qanchalik o'xshashligiga qarab 100 balli shkala bo'yicha baholaydi. Ta'kidlanganidek, ilgari bozorni tahlil qilishdan tortib iste'molchilarning fikr-mulohazalariga qadar ko'plab bosqichlarni o'z ichiga olgan yangi ta'mni yaratish jarayoni odatda to'rt oydan olti oygacha davom etdi. Yangilik jarayonni tezlashtiradi. Bundan tashqari, Sapporo mijozlarning fikr-mulohazalari asosida ichimliklar g'oyalarini yaratish va ularni tezda bozorga chiqarish uchun sun'iy intellektdan foydalanmoqchi.