Aliexpress savdo maydonchasiga egalik qiluvchi xitoylik gigant Alibaba yangi kelishuvga erishdi. Angliya futbol jamoasining sobiq sardori Devid Bekxem AliExpressni targ'ib qiladi, chunki u brendning global elchisi bo'ldi.
Bekxem Alibabaning "AliExpress bilan ko'proq pul ishlash" kampaniyasining yuzi bo'ladi, garchi futbolchining maoshi oshkor etilmagan bo'lsa ham.
Aliexpress sayti, shuningdek, iyun oyida boshlanadigan UEFA euro-2024 musobaqasining homiysi bo'lib, u erda onlayn xaridorlarni jalb qilish uchun chegirmalar, takliflar va ishtiroklarga millionlab dollar sarmoya kiritadi.
Bekxem ishtirokidagi reklama kampaniyasi UEFA turniriga parallel ravishda o'tkaziladi va foydalanuvchilarni "AliExpress bilan ko'proq pul ishlashga"undaydi.
Mart oyida Evropa komissiyasi AliExpress-ga qarshi rasmiy tergovni boshladi. Tergov platforma soxta dorilar kabi xavfli mahsulotlarga qarshi kurashish uchun etarli ish qiladimi yoki yo'qligini tekshiradi.
Bundan tashqari, komissiya AliExpress voyaga etmaganlarni saytdagi pornografik materiallarga kirishdan etarlicha himoya qiladimi yoki yo'qligini hal qiladi.
"AliExpress barcha iste'molchilar uchun xavfsiz va mos bozorni yaratishga intiladi", dedi kompaniya vakili.