Google Google TV platformasidagi aqlli televizorlar va pristavkalarda reklamalarni namoyish qilish imkonini beruvchi reklama tarmog'ini ishga tushirganini e'lon qildi.
Reklama beruvchilarga 125 dan ortiq bepul video oqim kanallarida foydalanuvchilar o'tkazib yubora olmaydigan videolarni joylashtirish tavsiya etiladi.
Google har oy Google TV va Android TV-ga asoslangan 20 million qurilmani faollashtirishini aytmoqda, bu reklama beruvchilar e'tiborga olishlari kerak bo'lgan muhim ko'rsatkichdir. Har oyda 150 milliondan ortiq faol tomoshabinlar tashrif buyuradigan YouTube xizmatini ko'rib chiqsangiz, qamrov yanada oshadi. Google ma'lumotlariga ko'ra, bepul Google TV kanallari tomoshabinlari kuniga o'rtacha 75 daqiqa televizor ko'rishadi.
Google Ads va Google Display & Video 360 foydalanuvchilari YouTube va Google bo'limidagi yangi katakchani belgilab, o'zlarining reklama kampaniyalarini Google TV tarmog'ini yoqish uchun kengaytirishlari mumkin.