Spotify Roblox-da rasmiy ishtiroki bo'lgan birinchi musiqiy oqim brendi bo'lishini e'lon qildi. Spotify oroli san'atkorlar va muxlislar eksklyuziv kontentni ochish va rassomlar mahsulotlarini sotib olish mumkin bo'lgan interaktiv kvestlarni o'ynash uchun yig'iladigan joy sifatida joylashtirilgan.
Roblox-dagi yangi Spotify oroli aslida o'yinchilar o'rganishi va "har xil narsalarni harakatlantirish, yugurish, sakrash, teginish va olish orqali atrof-muhit bilan o'zaro aloqada bo'lishlari" mumkin bo'lgan tematik orollar bilan o'ralgan markaziy materikdan iborat bo'ladi.
Navigatsiyaning yuqori o'ng tomonida Spotify-ning audio yaratish vositalaridan biri bo'lgan Soundtrap-ga asoslangan saundtrekni o'z ichiga olgan musiqa oynasi mavjud. Bu yerda musiqa ijro etilishi yoki to‘xtatilishi mumkin, o‘yinchilar treklarni o‘tkazib yuborishi mumkin, deyiladi Spotify postida.
Shu bilan birga, o‘yin ichidagi do‘konda Roblox’ning boshqa qismlariga olib o‘tilishi mumkin bo‘lgan bir qator Spotify tovarlari, shuningdek, ijodkorlar uchun qo‘shimcha daromad manbai bo‘lib xizmat qiladigan maxsus rassom tovarlari taqdim etiladi.
Dastlab, Spotify oroli bo‘ylab topshiriqlarni bajarish, dunyodagi billur g‘orda va trambolinda tovushlarni ijro etish va orol bo‘ylab tarqalgan musiqiy notalarni yig‘ish orqali to‘rtta bepul elementni ochish mumki
Spotify oroli atrofida yashirin "Pasxa tuxumlari"ni ochish uchun to'planishi mumkin bo'lgan kichik "yuraklar" ham mavjud. Misol uchun, bunday sirlardan biri orolni kunduzgi rejimdan tungi rejimga individual o'yinchi uchun o'zgartirishi mumkin. Shuningdek, foydalanuvchilar orol bo‘ylab yugurishda orqalarida yorug‘lik izlarini qoldirish uchun yerdagi porlash tayoqchalarini olishlari mumkin. Peshqadamlar jadvali orolga turli tashrif buyuruvchilar tomonidan to'plangan yuraklarni kuzatib boradi.
Spotify-ning orolni yaratish bo'yicha maqsadi "Roblox o'yinchilarining o'zlarini yaratuvchiga aylantirishdir", deyiladi kompaniya bayonotida. O'yin boshlanganda, orol o'yinchilarni Soundtrap tomonidan quvvatlanadigan virtual beat-maker stantsiyalarida tovushlar yaratishga va "sahna" maydonida faolroq harakat qilishga undaydi. Virtual kontsert maydonida o'yinchilar konfeti to'pi va pufakchalar kabi narsalar bilan o'zaro aloqada bo'lishlari va musiqa asarining haqiqiy ijrochilariga aylanishlari mumkin. Kompaniya, shuningdek, aniq tafsilotlarga kirmasdan, vaqt o'tishi bilan "ushbu tajribani kengaytirishni rejalashtirayotganini" aytdi.
“Sahna shunchaki san’atkor uchun o‘z qiyofasini muxlislarga metaverseda namoyish etish imkoniyati emas. Biz stsenariyni o‘zgartirmoqdamiz va o‘yinchilarga ijodkor bo‘lish va o‘zlarini rassom rolini o‘ynagandek his qilish imkoniyatini beramiz”, dedi Spotify’ning biznesni rivojlantirish bo‘yicha direktori Ebbi Styuart.
Yaratuvchilarning fikriga ko'ra, Spotify orolining metadunyoda ishga tushirilishi musiqa onlayn o'yin platformalari uchun muhim raqobat ustunligiga aylangan bir vaqtda sodir bo'ldi, chunki ular o'zlarini "metaverse" bilan o'zaro aloqa qilish uchun kelajakdagi kirish nuqtasi sifatida ko'rsatmoqda.