Valve o'zining Steam o'yinlar do'konidagi sun'iy intellekt tomonidan yaratilgan aktivlarga ega o'yinlarni rad etgani haqidagi da'volaridan keyin kamdan-kam bayonot berdi. Half-Life seriyasining taniqli ishlab chiquvchisi va shaxsiy kompyuter o'yinlarini tarqatishning amaldagi darvozaboni uning siyosati rivojlanayotganini va sun'iy intellektga qarshi emasligini aytdi.
Steam ham har qanday ilova platformasi kabi ko'rib chiqish va tasdiqlash jarayoniga ega va uning kontentga oid qoidalari ishlab chiquvchilar ularni chekka holatlar bilan sinab ko'rmaguncha har doim ham aniq bo'lmaydi. Aynan shunday bo‘ldiki, u sun’iy intellektdan foydalanadigan hamfikr o‘yin ishlab chiquvchilari uchun subredditda Valve “endi sun’iy intellekt asosida yaratilgan o‘yinlarni nashr etishga tayyor emas” deb yozgan edi.
Ular taqdim etgan o'yinda "aniq AI tomonidan yaratilgan bir nechta aktivlar" bor edi va Valve bu bilan muammoga duch kelgandek tuyuldi.
“Aqlli sunʼiy intellekt tomonidan yaratilgan bunday sanʼatga qonuniy egalik nomaʼlum boʻlgani uchun, agar siz oʻqitilgan maʼlumotlar toʻplamida foydalanilgan barcha IP huquqlariga ega ekanligingizni tasdiqlamasangiz, biz sizning oʻyiningizni ushbu AI tomonidan yaratilgan aktivlarni oʻz ichiga olgan holda yubora olmaymiz. Sizning o'yiningizda aktivlarni yaratish uchun AI ", deyiladi ularning birinchi ogohlantirish xati.
Keyin, bir hafta o'tgach: "Biz [Bu erda o'yin nomini] ko'rib chiqdik va uni yaratishda foydalanilgan AI texnologiyasini yaxshiroq tushunishga vaqt ajratdik. Shunga qaramay, biz bizga taqdim etilgan ko'pgina nomlarni jo'natishga harakat qilsak-da, ishlab chiquvchi barcha kerakli huquqlarga ega bo'lmagan o'yinlarni jo'nata olmaymiz. Ayni paytda biz sizning o'yiningizni tarqatishdan bosh tortmoqdamiz, chunki aktivlarni yaratishda foydalanilgan asosiy AI texnologiyasi o'quv ma'lumotlariga etarli huquqlarga egami yoki yo'qmi noma'lum.
Aksariyat sun'iy intellekt vositalari o'zlarining barcha ta'lim ma'lumotlariga qonuniy huquqlarga ega ekanligini da'vo qila olmasligini hisobga olsak (va agar ular shunday bo'lsa ham, bu ma'lumotlardan axloqiy foydalanish bo'lmasligi mumkin), bu siyosat asosan sun'iy intellektni butunlay taqiqlaydi. -o'yinlarda yaratilgan aktivlar.
AIdan o'yinni ishlab chiqish vositasi sifatida foydalanish munozarali emas - Ubisoft kabi yirik ishlab chiquvchilar AI yordami foydali ekanligiga ishonishlarini va hatto o'zlari bajaradigan miqyosda va tezlikda qurish uchun zarur bo'lishi mumkinligini baland ovozda aytishdi. Ammo haqiqiy tog'larni yaratishga yoki qidiruv tuzilmalarini almashtirishga yordam beradigan AI - bu boshqa narsa - to'lanmagan rassomlar tomonidan ishlab chiqarilgan generativ AI boshqa narsa. Turli ijodkorlar, distribyutorlar yoki yaratilgan san'atning boshqa ishlovchilari qanday javobgarlikka tortilishi mumkinligi aniq emas. Agar ijodkorlar o'z ishlariga nisbatan mualliflik huquqini haqiqiy da'vo qila olmasalar, Valve ushbu asarni nashr etish xavfini juda yuqori deb hisoblaydi.
Shunday qilib, Valve Eurogamerga javob berib, ularning siyosati AIga nisbatan har qanday alohida pozitsiyadan ko'ra ko'proq "qonuniy talab qilinadigan narsa" ekanligini aytdi:
Biz bilamizki, bu doimo rivojlanib borayotgan texnologiya va bizning maqsadimiz Steam’da undan foydalanishni to‘xtatmaslik; Buning o'rniga, biz uni allaqachon mavjud ko'rib chiqish siyosatimizga qanday integratsiya qilish ustida ishlamoqdamiz. Ochig'ini aytganda, bizning ko'rib chiqish jarayoni bizning fikrimizning qo'shimcha qatlami emas, balki amaldagi mualliflik huquqi qonuni va siyosatining aksidir. Ushbu qonunlar va siyosatlar vaqt o'tishi bilan rivojlanib borar ekan, bizning jarayonimiz ham shunday bo'ladi.
Ayni paytda, u amaldagi siyosat qaror omili bo'lgan hollarda, odatda qaytarilmaydigan ilova yuborish to'lovini qaytarishini aytadi.