Bugun BMW yangi, sakkizinchi avlod 5-Series sedanini rasman taqdim etdi. Avtomobil tashqi tomondan sezilarli darajada o'zgargan, ammo eng muhimi, birinchi marta BMW i5 sof elektromobili seriyada mavjud. Narxlar allaqachon e'lon qilingan, ammo AQShdagi dilerlar (u yerda premyera bo'lib o'tdi) faqat oktyabr oyida avtomobillarga ega bo'lishadi.
Yangi BMWS 5-Series o'lchamlari sezilarli darajada oshdi va eng muhimi - uzunligi. Endi u 5060 mm (86,4 mm o'sish) va g'ildirak bazasi 2995 mm gacha cho'zilgan.
BMW yangilikni quyidagicha tavsiflaydi: "3-seriyadan ko'ra zamonaviyroq va nafisroq, 7-seriyadan ko'ra dinamik va sportliroq". Tashqi tomondan, "7-seriya" dan ko'ra dinamikroq va sportliroq bo'lish oson — bu juda monumental bo'lib chiqdi. Qizig'i shundaki, tashqi tomondan oddiy benzin va elektr BMW deyarli farq qilmaydi va qo'shimcha haq evaziga u yerda "burun teshigi" yoritgichi mavjud.
BMW oldingi 5-avlodning media tizimini yangilashni xohlamadi, shuning uchun yangi 5-seriya bu borada oldinga siljidi. Haydovchining oldiga o'rnatilgan 12,3 dyuymli ekran media tizimining bir qismi sifatida 14,9 dyuymli ekran bilan to'ldiriladi, bu so'nggi avlod media tizimi — ovozli buyruqlar va imo-ishoralarni yaxshiroq aniqlash bilan BMW iDrive 8.5.
Bundan tashqari, bortda boshqa ko'plab qiziqarli narsalar mavjud. Masalan, AirConsole platformasi o'yinlarni to'g'ridan-to'g'ri mashinada yuklab olish va o'ynashga imkon beradi (garchi yo'lda bo'lmasa ham), shuningdek, "yettinchi avlod BMW" dan olingan Interaction Bar tizimi mavjud. Va nihoyat, Highway Assistant Autobahn-ga yordam berish tizimi mavjud (u mashinani o'z-o'zidan 137 km/soat tezlikda yo'lda boshqaradi va haydovchi yon oynalardan biriga qaraganida o'zini tiklaydi) va to'liq avtomatik to'xtash tizimi.
BMW 5-Series benzinlari aslida benzin emas-bu "yumshoq " duragaylar. Asosiy dvigatel (BMW 530i va 530i xDrive uchun) 258 ot kuchiga ega 2 litrli Turbo dvigatel bo'ldi. Oldingi dvigatel bilan taqqoslaganda u 7 ot kuchini qo'shdi. 100 km/soatgacha tezlashtirish uchun 5,8-5,9 s ketadi (to'liq g'ildirakli variant biroz tezroq). Bir qadam yuqoriroq — 380 ot kuchiga ega 3 litrli biturbomotorli BMW 540i xDrive. 100 km/soatgacha bunday versiya 4,5 soniyada tezlashadi. Ikkita elektr versiyasi mavjud. Asosiy i5 eDrive40, orqa o'qda 340 ot kuchiga ega bitta elektr motor. U 5,7 soniyada 100 km/soatgacha tezlashadi, ammo i5 M60 xDrive 598 ot kuchiga ega bo'ron bo'lib, 3,7 soniyada 100 km/soatgacha tezlashadi. Ikkala elektr versiyasi ham 84,3 kVt / soat quvvatga ega tortish batareyasini oldi.
AQSh bozoridagi narxlar quyidagicha: BMW 530i — 57 900 dollar, BMW 530i xDrive — 60 200 dollar, BMW 540i xDrive — 64 900 dollar, BMW i5 edrive40 — 66 800 dollar, BMW i5 M60 xDrive — 84 100 dollar.