Mercedes-Benz birinchi avlod Mercedes-AMG GT kupesini 2021-yilda nafaqaga chiqardi va uning vorisi hozirgina namoyish etildi.
Ammo ikki yil kutishga arziydi: mashina yaxshiroq va, eng muhimi, kengroq bo'lib chiqdi. Endi u nafaqat ikkita kattalar, balki ikkita bolani ham sig'dira oladi (internat formulasi - 2 + 2). To'g'ri, to'rt o'rindiqli salon - bu variant va kupe hali ham bazada ikki o'rindiqli. Ammo allaqachon AMG Performance 4Matic + to'liq g'ildirakli haydovchi bazasida.
Bundan tashqari, bazada faol aerodinamika mavjud: radiator oldidagi havo paneli panjurlari, beshta pozitsiyali tortib olinadigan orqa spoyler va hatto tortib olinadigan old splitter. Qo'shimcha haq evaziga siz statsionar qanotni o'rnatishingiz mumkin, ammo bu trek uchun ko'proq variant. Sport avtomobilining o'lchamlari - 4728 x 1354 x 1984 mm, g'ildirak bazasi - 2700 mm.
Asosiy versiya Mercedes-AMG GT 53 4Matic+ kupe bo‘lib, 476 ot kuchiga ega 4,0 litrli turbo quvvatli V8 dvigatelga ega, GT 63 4Matic+ kupesining yuqori versiyasida V8 dvigateli 585 ot kuchiga ega. Dvigatelning ikkala varianti ham AMG Speedshift MCT to'qqiz pog'onali avtomat bilan birlashtirilgan.
To'rt g'ildirakli haydovchi old g'ildiraklarni bog'laydigan ko'p plastinkali debriyaj orqali amalga oshiriladi, shuningdek, orqa differentsial qulf (elektron nazorat ostida) mavjud. Sportkarning ikkala versiyasi ham to'liq boshqariladigan shassi bilan jihozlangan, ammo GT 63 AMG Active Ride Control gidravlik tizimiga ega, bu, masalan, murakkab tezlikni pasaytirish uchun old o'qni 30 mm ga ko'tarish imkonini beradi.
Yosh versiya 100 km/soat tezlikka 3,9 soniyada, eskisi esa 3,2 k tezlikda tezlashadi.Maksimal tezlik mos ravishda 295 yoki 315 km/soatni tashkil qiladi.
Narxlar hali e'lon qilinmagan. Tovar avtomobillari joriy yilning oxirida dilerlarda paydo bo'ladi. Yangi Mercedes-AMG GT Porsche 911 ning bevosita raqobatchisi hisoblanadi.